Få adgang til Love.dk

Opret din egen gratis profil og se mere på Love.dk!

Opret gratis profil

Basisk kost efter indtag af NSAID (4/9)


Anonym (Opretter)

(16) 28-08-2012 kl. 23:46

Svar på indlæg nr. 11 af FioniaDK:

Uha uha har lige set på Morbus Crohn. Det lyder ikke behageligt - men jeg kan godt se, at symptomerne i nogen grad passer.
Hvis jeg skulle have den lidelse, ville den så forværres af at tage NSAID, tror du?



 (slettet)
(17) 28-08-2012 kl. 23:49

Svar på indlæg nr. 16 af Anonym:

Ja, for de gigtprodukter er usansynlig hårde ved maven, og de frarådes ofte hvis man har maveproblemer.

Jeg siger ikke, at du har det, men synes du skal have det undersøgt. Det er ihvertfald ikke rigtigt at have diarrè så længe.



 (slettet)
(18) 28-08-2012 kl. 23:49

Svar på indlæg nr. 12 af Anonym:

Mon ikke du er dækket godt ind? Du får korn-og mælkeprodukter, grøntsager og fisk.
Det kan selvfølgelig godt være kedeligt nok i sig selv.

Hvis jeg var dig og mine symptomer varede > 1 måned efter afsluttet behandling, så ville jeg få et par kikkertundersøgelser og evt. en ultralydsundersøgelse af maven.
Som udgangspunkt skal man ikke rende rundt og have ondt i længere tid, uden man kender årsagen til det.



Anonym (Opretter)

(19) 28-08-2012 kl. 23:54

Svar på indlæg nr. 15 af FioniaDK:

Ja det kan jo også være en intolerance - prøvede nu på et tidspunkt med nogle glutenfri produkter - men kunne ikke mærke nogen forskel. Men det skal jo nok være mere konsekvent. Lige nu reagerer jeg i hvert fald mest på fedtholdig og syreholdig mad.



 (slettet)
(20) 28-08-2012 kl. 23:55

Svar på indlæg nr. 19 af Anonym:

Det Minkstole skriver lyder meget fornuftigt. Held og lykke med det. God bedring.



Love.dk anvender cookies til at optimere brugeroplevelsen og webstatistik. Læs mere om vores brug af cookies i Brugerbetingelser. Fjern besked.